fredag 9 oktober 2009

blogg??

Hejsan hoppsan!
ska jag verkligen ha en blogg? ins?g att jag inte skrivit n?got p? v?ldigt l?nge, jag ?r ungef?r lika bra p? det h?r som att l?gga upp bilder p? min bilddagbok, jag kanske l?ser det n?gon g?ng ocks?.
?r p?v?g hem?t nu, trodde jag skulle vara h?r lite l?ngre ?n det blev nu.. men s?nt h?nder, alla v?ljer inte r?tt utbildning direkt.
Ny blogg i bloggen:
Varf?r finns s? m?nga l?gen p? cykelljusen?
Allts?, cyklade hem ifr?n scouterna i onsdags, kom tillbaka till l?genheten, och skulle st?nga av ljuset, men IKKE!!! nene, f?rst ska man tvingas trycka sig igenom 15 olika blinkande l?gen, som jag ?nd? aldrig har anv?nt och nog aldrig kommer att anv?nda heller. och n?r jag slutligen tryckt mig f?rbi alla l?gen och tror att jag ska st?nga av den, ne, d? lyser den helt igen, och d?r fastnar den, fick till slut ta med ljuset upp och plocka bort ett batteri f?r att f? ljuset att sluta.
Var f?resten p? K?mparlek med ?vre Norrland, hade sett fram emot det riktigt mycket, ett nytt scoutdistrikt, som visade sig att trots storleken p? distriktet ha v?ldigt f? scouter, p? deras distriktsl?ger f?rra ?ret var de visst 60 scouter, tror vi var 2000 p? v?rat l?ger.... Men v?ldigt roligt var det, solen sken fr?n en klarbl? himmel hela dagen och frosten l?g p? marken. Och dessutom vann vi t?vlingen, bra jobbat scouter! =D

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar